Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Ska jag bli orolig nu?

Mini´s pappa ringde nu på förmiddagen och erbjöd sig komma hämta Mini här hemma. Det tillhör inte vanligheterna, eller rättare sagt – det har ALDRIG hänt på dessa 5½ år som vi har varit separerade. Gissa att jag tappade hakan då telefonsamtalet och erbjudandet kom.

Vad är det han vill? Vad är baktanken? Är det nu jag ska börja bli orolig?

 

Kommentarer till: "Ska jag bli orolig nu?" (3)

  1. Hoppsan!!!
    Ja du… man undrar ju vad han vill med det egentligen??!!? Bara att vänta o se om det bara var ett plötsligt infall från hans sida lr om det blir en vana… *S* och OM det kommer nåt (o)trevligt efter…

    Kram

  2. HAHAHAHA! Jag kan också tänka sådär ibland när barnens far gör något han aldrig gjort förr. Men jag har alltid fel. Det finns ingen baktanke. Dom tänker inte. Det är bara en såndär tillfällig störning i Cosmos, en krusning på ytan.

    Sen är allt som vanligt igen. 🙂

  3. […] pappa och erbjöd sig komma hit och lämna henne, och det har ju hänt lika många gånger som den här gången. Vad är det han är ute efter, varför är han så snäll, varför har han frångått sina så […]

Kommentera

