Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

På stan med far..

Ikväll har jag gjort min dotterliga ”plikt” och tillbringat kvällen med far. Vi var och SÅG på fotboll, det ni 😉 Jag, Dagens Eko, på fotbollsmatch. Lite pinsamt att säga, men det var min första match jag sett live *skämskudden fram*. Strunt samma, far njöt av tillställningen och jag trivdes i fars sällskap och att se han tycka om fotbollen. Själv satt jag mest och frös, frös om den ädla bakdelen.

Jodå, det fanns vissa höjdpunkter i matchen. Inte bara skit. Var bitvis riktigt spännande så allt hoppande, skrikande och studsande fick värmen att stiga hos mig, dock ej till max. Det blev ju mål till slut, mål i rätt kasse till och med. Men sen så blev det nästan nagelbitsspännande andra halvan av perioden. Till slut så gick vårt lag segrande ur striden. Så vi båda är nöjda med kvällen.

Hepp!

Kommentera

