Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

10 år, minns det som igår..

Till min älskade älskade Minior!

Idag är det 10 år sen du fick så bråttom till världen. Från det vattnet gick kl 5 på morgonen tills du låg på min mage kl 09. 41, knappt 5 timmar. Att du var beräknad till en månad senare gjorde ju inte saken sämre/bättre. Jag har älskat dig från den första stunden och kommer aldrig att sluta älska dig.

 Med dina växande år och ålder, växer även min oro för dig. Hur du ska klara dig i den stora vida världen. Men vad som än händer hoppas jag du känner dig trygg och har en bra grund att stå på och alltid vågar återvända till mamma för hjälp och stöttning. Inget stämmer bättre än ”små barn, små bekymmer. Stora barn, stora bekymmer”.

Ha en underbar födelsedag min älskade Mini!!!

 

Kommentarer till: "10 år, minns det som igår.." (1)

  1. men herrejisses!! för det första, det var ju bara några månader sen hon fyllde år förra gången!? och för det andra, tio år?!! ujuj. supermycket grattis!! och massa massa krams till dig också – som vanligt!!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.