Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Murphy och jag..

Vi är ett j*fligt bra team h*n och jag.

Fick för mig att jag skulle göra en mjuvaruuppdatering av min mobiltelefon. Roddade först runt med en säkerhetskopia av innehållet i mobilen. Sen gjorde jag uppdateringen.  Trodde allt var sparat och klart, tills jag startade om telefonen efter uppdateringen. Alla sms, alla mms är borta. Gone Forever. Alla mina minnen, alla mina sms/mms – både skickade och mottagna – från ett år tillbaka bara borta, helt oåterkallerligt.

Det var/är det enda jag hade kvar av MrNoname, förutom p-boten (som jag för övrigt inte hann reglera tillsammans med dom andra skulderna). Nu har jag bara nada/zip/zero kvar. Inte ens ett riktigt fotografi har jag. Dom få bilder jag har är det knasiga miner eller upptåg på.

” ..Its a quarter after one and I am a little drunk and I need you now. Said I wouldn´t call… but I rather hurt then feel nothing at all.. ”
Kommentarer till: "Murphy och jag.." (2)

  1. eller så var det kanske meningen att du inte skulle ha något kvar….. vad vet jag.

    jag vägrar uppdatera min Ericson. Jag är rädd för just sånt där 🙂

    • dagensekosblogg sa:

      Det lutar väl åt det. Att jag ska glömma och gå vidare, inte hålla på och drömma mig tillbaka.
      Tack för din omtanke.

Kommentera

