Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Vem frågar när jag …

…  kommer och vem saknar mig när jag går ?

Typ ingen ?

Hepp!

Kommentarer till: "Vem frågar när jag …" (3)

  1. jodå. fast kanske inte i ditt hem.
    krams!

  2. Sådär kände jag riktigt länge. Man vill att någon ska bry sig så man hör det. Varje dag.

    Ibland kan jag känna så här i O-bygden också. Vem frågar mig när jag kommer?

    Men jag håller med Ullisar – det finns folk som bryr sig.

    Kram

  3. Jag saknar dej alltid, det vet du syrran… 🙂
    Kraaaam

Kommentera

