Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Att ta sig upp..

I morgon har Mini upprop i skolan. Har lovat henne att vara med henne trots jag fortfarande har semester. Det jag oroar mig för är att jag ska försova mig, då jag inte har nån speciellt bra dygnsrytm för tillfället. Lång semester som fortfarande inte är över ger kroppen mindre bra tidsschema om vi säger så.

Trippla väckarklockor kanske?

Kommentarer till: "Att ta sig upp.." (2)

  1. Gick det bra???
    Både me att komma opp och med uppropet…?
    Kram

    (det är jag som loggas från Deje i Värmland… går inte att ändra tydligen *morrar*)

    • dagensekosblogg sa:

      Jodå, upp kom jag allt. Inte för att det var direkt uppmuntrande 😉
      Behövde inte vara kvar så länge så jag avvek innan det var slut. Är ju en stor tjej i skolan.

Kommentera

