Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Om det ändå vore..

… för att jag är en klimakteriekossa som min mens har försvunnit hade jag inte klagat.

För visst är det skönt att slippa blöda som en gris, men när orsaken är att kropp och knopp inte pallar trycket längre och gör uppror, då känns det inte alls skönt. Hur jag ska kunna reparera och laga för att åter igen komma i form har jag ingen aning om. 4 månader av elände sätter sina spår, helt klart.

Allt som brister går inte att laga med Karlssons klister.

Edit – Nej, jag är inte gravid. Hade det varit så, så har den Helige Anden varit i farten. Mig veterligen så har både han och jag, var för sig, gjort vårt för att befolka världen.

Kommentarer till: "Om det ändå vore.." (1)

  1. Allt kan bara bli bättre nu ju… 😉

    Stor kram

Kommentera

