Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Låt Mini vara ifred!!

Så här blir Mini när myggen är på henne. Samma visa varje gång och jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa henne. Helst av allt borde dom suga ur mig, men inte ens myggen tycker om mig. Har inte fått ett myggbett så här långt och sommaren är nästan slut.

Kommentarer till: "Låt Mini vara ifred!!" (3)

  1. Clarityn. 1 tablett om dagen.

    Myggorna bits iaf, man man får ingen allergisk reaktion. Dvs de svulnar inte upp och de klias inte. Läs på förpackningen. Men jag vill minnas att dosen är 1 tablett/dyg!

  2. Det rådet stämmer! Funkar jättebra säger de som provat detta.

    Jag kör med en annan tablett för min höallergi och den fixar också betten hyffsat… Är ju lika känslig jag å för alla slags insektsbett…

Kommentera

