Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

.. har jag gjort idag.

Kul med tider som ”vi behöver tillgång till dig och din lägenhet menllan 9 och 14” . Tur jag inte skulle iväg någonstans nu när jag har egensemester.

För att inte vakna och se ut som det träskmonster jag är  när det ringde på dörren, bad jag om hjälp med telefonväckning vilket var tur. Annars hade jag säkert sovit på söta örat ett tag till. Men inte ringdes det på mobiltelefonen som låg bredvid mig utan jag fick kliva upp och gå till hallen på kalla golv för att svara. Något som uppskattades och fnissades åt på andra sidan luren. Jag var inte pigg då men nu är det mer fart på mig.

Hepp!

Kommentera

