Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Trevlig blåsdag..

.. har det varit idag eller är fortfarande kanske jag ska tillägga.

Första dagen på jag vet när som det inte har varit en tryckande, kvalmig värme ute utan en mer normal och vanlig sommardag. Så skönt så. Har inte gjort så vansinnigt mycket mer än att plockat i ordning här hemma *är inte klar dock* och sen tillbringat ett par timmar eller tre i min solstol tillsammans med en pocketbok. Jo, jag har provianterat lite till kylskåpet också.

Temperaturen inomhus är riktigt dräglig nu. Kommer nog att kunna sova helt ovaggad när jag sen väl tvingar mig i säng och säger till mig på skarpen att jag är trött och måste sova. Så jag orkar med sista arbetsveckan innan semestern.

Sen har jag fått retats lite, givit igen – payback-time 😉 om vi säger så, sparkat på den som legat ner osv. osv. Ne, så farligt har det inte varit, men det gäller att passa på när tillfälle ges och man har möjlighet. Ge tillbaka med samma mynt. Men jag lär få tillbaka snart. Då är det ”pick-on-dagenseko-day” *S* Men det bjuder jag på, hela dan.

Hepp!

Kommentera

