Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Struntar i bröllop..

.. och satsar på att njuta av solen. Ja, för det är faktiskt sol här hos mig. Ligga raklång i solstolen är ju aldrig fel. Ska i och för sig leta upp en gräsklippare eller lie och göra något åt min vildvuxna djungel till gräsmatta, men det är ju en uteaktivitet om något. Har jag skött mig riktigt ordentligt så ska nog grillen åka fram och något smarrigt grillas till middag.

Har en fin flaska rött vin som antagligen kommer att öppnas. En flaska som rullat på det östersjöiska havet och som jag fått av en väldigt kär och saknad person. Dricka det och drömma mig bort samtidigt som jag går på Memory Lane. Ja, för det är en sån dag idag. En dag fylld av tårar, känslor och minnen.

Hepp!

Kommentera

