Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Anledningen till att jag frågar är för att jag igår, på min lilla wizard-turné, tog fel avfart just på grund av vana på den väg jag for på. Kom inte på mig förän jag var framme vid fel ställe. Skämdes som en hund och fick köra tillbaka. Sen när jag skulle åter igen, ja va gör jag då. Jo, tar fel avfart igen. Även det kommer jag på för sent, men hinner dock inte så långt denna gång.

Hoppas vid min gud jag inte blev sedd så jag slipper skämmas.

Kommentera

