Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

5

Det är fem veckor sedan jag blev lämnad ensam kvar. Varje morgon under dessa fem veckors tid vaknar jag kl 5  om morgonen. Av dessa fem veckor är det lättare att räkna på ena handens fem fingrar hur många nätter jag inte gråtit mig till sömns. Fem kilo har försvunnit så jag är väl redo för beach 2010.

Varför just 5 (fem) ???

Kommentarer till: "5" (4)

  1. Det gör ont att bara läsa… Kram på dig

  2. ååååhhhhhh….. **kramar**

    men jag tror det är 1 kg/vecka och som sagt Beach 2010 e fixat! Nu kan du jaga hunks på playan i ny sexig bikini och platt mage.

    Skaffa nytt!!!! Något ungt med persikohy och ribbad mage och villiga armar som vill hålla om dig hela natten även efter kl 5 på morgonen.

    Chear up sweety. Love you.

  3. jag blir också jättelessen när jag läser. sorgsen för din skull. du var ju så lycklig!! men vet du. det blir du igen. fast det känns inte så nu, men jag lovar. din tid kommer!!

    lyssna på DD, hon är grymma fisken!

    KRAMS!

  4. dagensekosblogg sa:

    Tack för era snälla ord och omtanke.

Kommentera

