Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Klippt…

Nu är det klippt igen… eller nästan i alla fall. Imorgon så ska det bli det. Då ska jag lägga mig och mitt hår under saxen. Fixa i lite slingor och klippa av ett gäng centimetrar.

Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran denna gång med, så får vi se om ni också kommer tycka om resultatet.

Återigen så är det Mats hårkonst som ska få utföra detta underverk

Kommentarer till: "Klippt…" (1)

  1. åh nu påminnde du mig om det också…..

    måste ta itu med att fixa håret.

    klippa
    kanske en mjukperm så att håret ser sådär mjukt storlockigt ut och inte såhär babyslätt och rakt

    får fixa till det där snart.

    hoppas ditt blir bra 🙂

Kommentera

