Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Oanade talanger ?! ;)

Titta jefligt noga nu, för detta lär ni inte få speciellt ofta 😉

 MrNoname får sina skjortor strukna och det värsta av allt – jag erbjöd mig själv 😉

 

Kommentarer till: "Oanade talanger ?! ;)" (2)

  1. Då ska man vara jäkligt nykär för att göra något SÅ galet 🙂

  2. dagensekosblogg sa:

    Jo ja, det ska jag villigt erkänna. Jag är kär, nåt så ini h*vete 😉
    Eller så vill jag bara impa på han med mina husmoderskunskaper *S*

Kommentera

