Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Objuden gäst..

… igen.

Att hon alltid ska dyka upp, när man så helst minst vill. Eller okej, det är väl bra hon dyker upp –  men måste hon göra mig på sånt vansinnigt dåligt humör. Huvudet värker, magen värker, stingslig i humöret är jag med. Inte behövs det mycket för att jag ska ta till lipen.

Har köpt hem en stor chokladkaka och hoppas jag ska kunna hålla henne stången. Det och en MrNoName som ger mig ömhet och värme så kanske kvällen blir lugn.

Vem det är som har dykt upp och trängt sig på ? JO, det ska jag tala om för dig  – PMS-häxan aka Häxan Surtant.

Kommentera

