Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Däppt i däsan..

Jag kom iväg igår som planerat. Bättringsvägen är klart bättre än den andra stigen. Men för att göra det mer spännande så framåt eftermiddagen så började jag hosta, nysa och snörvla. Är det inte den ena av oss så är det jag *fniss*.

En förkylning har man ingen dött av, men vi kvinnor snackar om att föda barn. Så jag hoppas, vilket jag inte tror egentligen, att jag håller bacillerna för mig själv. Annars är det någon fler än mig som blir ynklig och till råga på allt kinkig 😉

Kommentera

