Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

P-böter

Jaha, då har jag åkt dit igen 😉 Men denna gång av en annan sorts p-bot, bästa boten man kan få . Visserligen fick jag hjärtat i halsgropen när jag såg lappen under all snö som jag sopade bort från vindrutan och dess torkare. Hade jag gjort något fel eller hade någon annan kör på mig, eller var det bara en lapp. Sen när jag läste lappen spred sig leendet och värmen över hela min kropp.

Bästaste motiveringen varför – ”tänkte att du skulle få åka hem med ett leende trots trafiken”.

 

 

 

 

Den lovar jag betala helt utan knot. Funderar på att göra en livslång avbetalning, med massor av ränta och påminnelseavgifter.

Kommentarer till: "P-böter" (2)

  1. men oj så gulligt!!!

  2. […] var/är det enda jag hade kvar av MrNoname, förutom p-boten (som jag för övrigt inte hann reglera tillsammans med dom andra skulderna). Nu har jag bara […]

Kommentera

