Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Du fick mig att gråta

Nej, inte så. Nej, verkligen inte. Men du ger mig en trygghet, känner mig älskad, känner välbehag och njutning. Ja, fler superlativ än vad jag kan komma på. Spänningarna och garden sjönk och försvann. Mitt rätta jag dök upp. Många gömda och glömda tårar kom till ytan och du blev blöt. Du sa knasboll om mig och höll om mig hårdare.

Kommentarer till: "Du fick mig att gråta" (1)

  1. va fint du beskriver det. kärleken är hård och hänsynslös och tårar av alla möjliga sorter är nödvändiga. verkar det som. å flyttlasset går väl åt rätt håll väl?

    krams!

    ps. håller tummar för plånbok också. att den dyker upp hel och oantastad.

Kommentera

