Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Det är snö, det är blåst, det är modd på gator och torg. Det är knökigt att ta sig fram. Men någon storm vill jag inte påstå vi har här i 08-land. Inte där jag befinner mig i alla fall. Bussresan imorse som normalt sett tar 40 min dörr-till-dörr tog dagen till ära 1 timma och 30 minuter. Hurra, eller not 😦 Snö fortsätter att falla ner.

Sitter här redan festsminkad och klar, ska om några timmar eller så ta på mig partystassen, allt för att spara in på tid på färjan.I eftermiddag går färjan, Birka Princess, kl 18:00 närmare bestämt. Jag tycker klockan går på tok för sakta nu. Har absolut ingen lust att jobba. Väskan är packad *till slut*, skorna är putsade och jag är glad. Ikväll ska det bli dansa av och klackarna ska slås i taket.

Tjohej!

Kommentarer till: "Inget är som väntans tider.." (1)

  1. Ha en toppenresa =)

Kommentera

