Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Mönster Raggsockor

Sen jag började skriva om att jag ville börja sticka raggsockor ser jag på mest sökta ord att det är många som vill göra det. Därför tänkte jag vara lite generös och lägga upp länken till det mönstret jag hittade. Inget hemligt alls, inte krångligt alls. Har man bara ett visst hum om hur man stickar så är detta mönster hur lätt som helst att använda sig av.

Här är mönstret!!

Går man till ”huvudsidan” som sockmönstret tillhör kommer man hitta flera gratismönster på mössor, vantar, andra modeller av sockor osv.

Lycka till!

Kommentarer till: "Mönster Raggsockor" (1)

  1. Fina sockor som du producerat!!! Måste kika in på den där sidan! Kram!

Kommentera

