Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Smickrare där Wii

Nu har jag kört på min Wii fit bräda i 2 veckor. Inte varje dag, men av dom 14 dagarna har jag stått på brädan i 8. Finns en finess i den där den väger en, kollar bmi och så får man göra 2 små tester. Av dessa resultat så gör systemet en beräkning på ens kroppsliga ålder om vi säger så. Första gången jag gjorde detta test sa maskineriet att jag var 55 år!!! *ska jag giva dig på moppo va*

Men idag så konstaterade Wii fit att jag har tappat 1½ kilo och nu är min fitnessålder 32 år *jublar och hurrar* Mera sånt!!! Det är en del av belöningen, när alla övningar jag gjort har börjat visa resultat på kroppen min. Även om jag inte sätter några personliga rekord på övningarna direkt.

Heja mig!!!

Kommentera

