Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Då har man sett till att få se hur diskbänken ser ut när all disk är diskad. Inte var det så tröttsamt projekt egentligen, men bara att komma dit och sätta igång, det är mödosamt det.

Träningsvärk? nä, inte av disken. Knappt jag vågar säga vad som hänt. Är nästan lite pinsamt. Okej då, eftersom ni tjatar så 😉 Det är av 2 dagars wii fit balance board som givit mig denna värk, som ändå är ganska så skön. Men bara så skoj är det.  Så fortsätter jag så här så vete tusan om jag inte slår mitt mål ganska så snart.

Kommentarer till: "Diskbänk och träningsvärk" (1)

  1. inte alls pinsamt. dom ska vara ruskigt effektiva dom där wii-spelen har jag förstått! så, grattis till muskelkänsla!

Kommentera

