Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

.. det är ju så roligt, hurra!

Dagar som dessa njuter jag verkligen av att inte ha ett hus att ta hand om, ta hand om i som att skotta snö. -8.5 och lätt snöfall ute ger en utmärkta skäl till att ha en mysig innedag med väldigt gott samvete. Ska inte vara inne hela dagen utan ta mig en promenad ner till affären och bunkra lite. För imorgon söndag, som ska bli kall och klar med härligt solsken, tänkte jag ta med mig Mini till ett friluftsområde i vår närhet för pulkaåkning och matsäcksmat.

Matsäcken hade jag tänkt få innehålla  varm choklad, varmkorv med bröd, saft och bullar. Och det är det jag ska ut för att handla. Men nu ska jag fortsätta slöa och äta min frukost.

Kommentarer till: "Ja se det snöar, ja se det snöar.." (1)

  1. Låter som du och Mini ska ha en toppendag =)
    Själv fick jag gå ut och skotta i morse…
    God fortsättning!

Kommentera

