Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Då var det slut..

.. för den här gången. Ja, julen alltså. Överlevt har man gjort och blivit bortskämd med fina presenter. Visste inte jag hade varit så snäll i år. Mini hur glad som helst, så glad och tacksam för alla trevliga, fina gåvor hon fått. Julen är annars ingen högtid jag är speciellt förtjust i, av väldigt många skäl. Men i år måste jag säga den har glidit på väldigt bra, för att vara mig.

 Nu är Mini hos sin far igen men kommer åter till mig för att fira nyåret. En hel del farande fram och åter dessa veckor, men hon verkar inte lida av det. För det är bara 10-15 min mellan oss bilvägen och hon får på nåt sätt se och träffa oss båda mer, av nån märklig anledning. Eller så är det så att, i alla fall jag, passar på att utnyttja tiden med henne på helt annat sätt.

Själv ska jag idag inte göra speciellt mycket. Försöka återskapa lägenheten från krigszonen som råder här för tillfället. Sen mentalt börja förbereda mig inför kommande arbetsvecka, den som är hela 3 dagar lång ;).

Kommentera

