Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

JULLOV

Nu har Dagens Eko jullov. Gissa om det ska bli skönt och är så välkommet så.

Har gjort årets sista kryssning som var väl så där och kom tillbaka från den i går fredags. Inte många resenärer och inte så mycket dansfolk, men ändå trevligt att komma iväg och koppla av en stund från stundens allvar. För att bunkra upp lite dans och inte få allt för mycket dansabstinens över alla dessa kommande helger åkte jag in till stan och tog en sväng om igen.

Ja, jag är knäpp och jag är hängiven dansare. Är väl nästan så att mina kollegor har/får rätt när dom kallar mig för dans-nörd 😉

Idag lördag ska jag bara stöka runt här hemma, åka en snabb sväng till posten och handla lite middags mat. Alla andra måste och andra saker får anstå, anstå till en annan gång när alla krafter och ork är tillbaka.

Vad ska ni roa er med idag?

Kommentarer till: "JULLOV" (1)

  1. nu var ju detta iofs igår men jag tar mig friheten att svara på vad jag ska göra imorron:

    jag ska sova halva morronen för jag kommer sitta för länge här framför datorn och sen ska jag handla (sista) julklapparna och sen hämta EmmaLi på dagis och förhoppningsvis ha det härligt i snön som vi ÄNTLIGEN fått och som MÅSTE ligga kvar tills dess!!

    grattis till jullov också såklart! eller vad man nu säger? 🙂

Kommentera

