Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Gjort det igen..

Då har jag varit på Ålands hav …igen. Haft kul, skoj och trevligt i vanlig ordning. Denna gång var båten i det närmaste fullbelagd och det innebar ganska så många med rejäl fylla. Och jag kan inte förstå varför man ska supa skallen av sig så man i det närmaste inte kan ta hand om sig själv eller för den delen också passerat den gränsen. Vad har man då för behållning av en sån här resa? Det gäller ung som gammal, man som kvinna. Fanns representanter ur alla kategorier.

Har dock dansat väldigt mycket, som varit huvudsyftet med resan, för min del ;). Nu så känns det i rygg och knän. Blev hämtad vid färjeterminalen av far och bror som samtidigt bjöd på middag. Klart godare och trevligare än att värma en låda från frysen. Nu sitter jag sen ett par timmar tillbaka i soffan och bara är. Har slumrat i soffan om vart annat, så vi får väl se hur det blir med nattsömnen. Fördelen är ju att jag inte har nån tid att passa imorgon.

Kommentera

