Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

It´s a small world..

Återigen har jag fått bevis på att världen är inte så stor som man vill göra gällande mellan varven.

Kollegan har affärsbesök av en samarbetsparter och jag springer på denna samarbetspartner i korridoren. Visar sig han också är dansnörd och ”ingår” i den skaran herrar jag brukar dansa med när jag är ute. Så nu har jag åtminstonde EN dans garanterad ikväll *fniss*, för han nämnde i förbifarten han skulle dit jag ska i kväll.

Kommentarer till: "It´s a small world.." (1)

  1. Ja världen är liten, ofta på resor världen över så tycker jag att man träffar någon från samma stad eller så man kan anknyta på något sätt.
    Hoppas dansen var kul!
    Kram

Kommentera

