Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

För jag har bara regn..

.. hos mig. Som omväxling från det grågrå och emellanåt bitvis kanske blå himmel och vita moln tussar har jag nu ösregn, som snart övergår till det grågrå:a igen.

Typisk svensk höstvinter.

Ska vi slå vad om att Anders braskar så att julen slaskar?

Kommentarer till: "För jag har bara regn.." (2)

  1. nix. inte slå vad. om du inte sätter emot?
    😉

  2. Nej nu ska Anders slaska tycker jag!
    Jag håller tummarna för det!
    Kram

Kommentera

