Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Så här ska det va!!

En helt underbar dag, för att vara höst. Det är 50/50 när det gäller blå himmel och moln. Molnen är vita. Det regnar inte. Det är torrt på marken. Det är ljust ute. Det är +5 grader. Det blåser svagt. Härliga höstfärgerna lyser.

Jag skulle kunna rabbla upp hur många superlativ som helst för denna dag. Det enda jag har att klaga på, är att jag måste vara inne och jobba.

Kommentarer till: "Så här ska det va!!" (3)

  1. Hahaha – ja det är precis lika härligt väder här, men jag sitter inne och väntar på att IKEA ska komma me min säng jag…

    Och du, självklart saknar jag dig med!!! 😉 Min bästa väninna och tvilling!

    Kram

  2. Samma väder här och jag hade lyckan att vara ledig.. Har dock varit inne mesta tiden, men jag får sådan energi av att bara ”veta” att det är fint väder ute! :o)

  3. det var säkert isbitskallt ute i vilket fall så det var gött att va inne säkert 😀 *försöker hon hysteriskt peppa sig med*

Kommentera

