Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Ur barnamun..

Nästa vecka har Mini´s skola höstlov och jag har då sett till att hon bara  behöver vara på fritids måndag till onsdag. För på torsdag har hon valt att få vara med mig på jobbet och på fredag är vi båda helt lediga.

Igår fick jag reda på schemat och aktiviteterna för höstlovet och såg att Tekniska museet var inbokat för torsdagen. Eftersom jag vet hur mycket Mini tycker om museum och speciellt dom som har känna/röra/fixa-grejor så ringde jag upp henne på fritids, berättade om det hela så hon skulle ha en chans att fundera på saken och kanske ändra sig och vilja vara med dom på fritids. Men ack vad jag bedrog mig *S*

”Men mamma, det är ju inte varje dag som jag kan vara med dig på jobbet och jobba. Museum kan du och jag gå när vi själva vill. ”

Nu är inte torsdagen kommen än, så chans finns att få ändra på sig, men jag betvivlar starkt efter det uttalandet.

Kommentarer till: "Ur barnamun.." (1)

  1. åååh! hon är för jefla gullig din mini!

Kommentera

