Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Bättre att förekomma..

… än att förekommas.

Nu är vinterdäcken med dubb på. Dom såg lite konstigt på mig på verkstan då jag bad att få omlagt till vinterunderlag och det kändes lite fånigt att åka därifrån med dubbdäck i ösregn och plusgrader.

Men nu är jag redo, så come on vintern jag är redo för dig!

Kommentarer till: "Bättre att förekomma.." (9)

  1. NAJ NAJ NAJ NAJ!!!!

    Inte före 1:a december.

    Varken vinterdäck eller tomtar/sill/skinka/julgranskulor

    NAJ !!!

  2. Har du börjat putsa på skidutrustningen också kanske… 😉 Bäst att börja i tid inför v.9! *ler*

    Kram

  3. Dagens Eko sa:

    Jag har inga skidor att putsa på än 😉

    • Hahaha 🙂 Dags att skaffa ett par då kanske! Stålkanterna ska slipas och vallning ska göras… så att du kan susa fram i pisten

  4. där vi bor behövs dubbar typ två gånger per säsong så jag kör ”vanliga” vintersulor. och dom ska på imorron!

    • dagensekosblogg sa:

      Enda anledningen till att jag har dubbdäck är för att det var den sortens vinterdäck som följde med när jag köpte bilen. Så länge som dom är ”godkända” mönstermässigt mm så använder jag upp dom. Nästa omgång blir vanliga vinterdäck utan dubb.

Kommentera

