Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Ni har väl fixat julklapparma, bakat lussebullarna och pepparkakorna, skinkan är väl griljerad och klar, minst 5 sorters sill inlagt osv osv osv? Allt annat julstök är väl ordnat och klart det med ? Granen står på plats iklädd sin fullaste skrud av kulor och glitter och barnen är uppklädda och tindrar med ögonen?

Men va? Inte ? Vaddå ? Är det inte jul nu?

2009_10180004

Men det trodde jag för så här såg det ut i affären idag??!! (18 oktober kl 13.00) Julen kommer då tidigare för varje år *Suck*

Kommentarer till: "You better hurry up, tomorrow christmas day" (2)

  1. jag fick faktiskt lite julkänsla bara häromdan. å jag funderar på att klä ut mig till jultomte på obligatoriska utklädnadsfesten om ett par veckor…

  2. Ja, suck!!! Man hinner bli less på julen innan den ens är här!! :o(
    Sv: Tack för ordet, som jag har ”letat” i huvudets hårddisk för att hitta det.. Vindspel heter det ju!! :o)

Kommentera

