Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

The only way is UPP

Filmen sedd och jag har bara ett omdöme att ge: GÅ OCH SE DEN!!!! Mini är väldigt nöjd och även jag.

 

 

Kommentarer till: "The only way is UPP" (2)

  1. den har ju överlag fått ruskigt bra kritik. blir lite sugen faktiskt, även om jag trodde jag fått nog av pixar för ett slag!

    tapeten ser schysst ut. får vi se färdigt resultat? gissar du har hantverkarna klara ;D

    • dagensekosblogg sa:

      Ja, självklart ska ni få se det färdiga resultatet. Visst hantverkarna är klar… det är jag och så är det jag 😉

Kommentera

