Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Helgen är räddad!

Nu har jag fixat biljetter till UPP. Den har premiär ikväll men vi har biljetter till morgondagens eftermiddags-föreställning. Har en känsla av att jag kommer att bli en väldigt populär mamma när jag berättar detför Någon Mini 😉 Övriga helgplaner är inget – inte mer än att mysa och ha det skönt i soffan ikväll framför tv:n till Idol med något gott att knapra på.

Sen borde jag under morgondagen stänga ner uteplatsen för vintern, d.v.s plocka undan utemöblerna, paketera undan grillen, städa upp i rabatt, blomlådor och gräsmatta. Blir så mycket roligare och trevligare när våren kommer sen när man, läs jag, har gjort så mycket som möjligt på hösten.

Vad ska ni göra till helgen ?

Kommentarer till: "Helgen är räddad!" (1)

  1. Grillen ja…borde nog följa ditt exempel och köra en massa saker till mamma för vinterförvaring… Tack för att du styr upp min dag;)

Kommentera

