Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

För säkerhets skull..

.. är jag hemma idag med. Visst har jag återhämtat mig riktigt bra, men jag vill vara på den säkra sidan innan jag är på jobbet igen. Vore ju bra att ha fått åter lite kraft och att vätskenivån är på 100% innan man ska brottas med arbetsuppgifter. Plus att sömnkontot är fyllt. Kalla det skolk, simulant eller vad ni vill – men sån är jag, tar det säkra före det osäkra.

Kommentarer till: "För säkerhets skull.." (2)

  1. Det där är märkligt. Det är alltid Ulrik som ringer på den stora vita telefonen mitt i natten. 😉

    Hoppas du mår bättre. Självklart ska du stanna hemma. Krya på dig.

    Jag klarade en vecka i ett främmande land utan minsta magkrångel. Jag har visst plåtmage 🙂

Kommentera

