Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Att köra buss..

… eller hur man överlever natten med Gustavsberg.

Den saken är säkert, jag ska inte bli busschaufför, speciellt inte på Gustavsbergs-linjen som man av någon anledning alltid blir inkallad till nattentid. Jag fick själv praktisera det i natt medan Mini låg och sov så sött. Visserligen är det väldigt länge sen det inträffade, för mig i alla fall, men det är lika otrevligt varje gång.

Så jag sitter i soffan nu och har sovit bort mestadelen av förmiddagen. Gjorde ett försök att ta mig till ordinarie jobbet på morgonen men efter att ha lämnat av Mini på skolan så insåg jag att jag hade inte krafter kvar. Ryggslut och knän gör ont, varför vet jag inte men kan ju ha med att göra jag inte riktigt orkar hälla i mig den mängden vätska jag behöver just nu. Det troliga är att jag blir hemma imorgon med.

Kommentarer till: "Att köra buss.." (1)

  1. Hugaligen – krya på dig syrran!!!
    Inget skoj alls det där ju… men det kan bara bli bättre!

    Stor kram

Kommentera

