Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Snabbis på IKEA

Nej, försök inte. Sån är då verkligen inte jag 😉 Det är du/ni som har snuskig fantasi.

Jag tillhör nog inte rätt kvinnlig sort när det gäller shopping, för mitt ärende på IKEA var avklarat på mindre än en timma, inklusive restid. Då hade ljus till lyktor, förvarinsbyttor till köket, galgar och sillburkar inköpts. Observera noga att det inte blev servetter 😉

 

Kommentarer till: "Snabbis på IKEA" (2)

  1. fan jag är gammal. jag tänkte inte ens så… snyft.

  2. (på snabbis-viset alltså)

Kommentera

