Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Sen natt..

 .. med många tankar.

Blev en okej kväll igår, på dansen. Ingen toppenkväll så där av olika anledningar, men jag dansade mycket. Sen blir det ju alltid sent när jag är ute, för när jag väl är hemma så kan jag bara inte slänga mig i säng. Det tar ett tag att varva ner. Sen har jag svårt att ställa om kroppen om att det är helg så det blir inte många timmars sömn. Men det tar jag oftast igen genom en tupplur på soffan 😉

Hur var er kväll/natt ?

Kommentera

