Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Vilken tur!!!

Det är 1 oktober idag och det är en väldans tur det. För 5 minuter sen då jag kollade termometern visade den0-gradigt. NU kan jag äntligen sätta på mig strumpor med gott samvete 😉

Har ni kallt hos er idag?

Kommentarer till: "Vilken tur!!!" (2)

  1. Frost imorse… Ett tunt lager is på gräsmattan. Blääääääääääääääääääääääää!

  2. Pasta Carbonara gjorde jag faktiskt förra veckan, jag glömde skriva upp det! Det är en av mina favoriträtter! 🙂

    Jag går runt i pälsjackan, men fan bara för det kom solen fram. Det blir alltid fel! Hade nästan velat ha nollgradigt..

Kommentera

