Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Regnig kväll i förorten..

Nu sitter Kramgo och jag i soffan, Mini har nyssens lagt sig och utanför faller regndropparna tungt.

Vi är ett ganska lustigt sällskap åt varandra egentligen, jag och Kramgo. Sitter bredvid varandra i soffan, tv:n är på och knappar på var sin dator. Utbyter ibland, om lusten faller på ett par ord eller visar den andre något som man hittat på datorn, sen återgår vi till tystnad. Men är man så goda vänner som vi är behövs det inte pratas hela tiden OCH  det tycker vi om *ler*

Kommentarer till: "Regnig kväll i förorten.." (4)

  1. Ja det är jättemysigt att vi trivs så bra ihop och inte behöver snattra på hela tiden. 😉
    Du ska ha ett super-duper-bamse-STORT TACK för att jag har fått vara här de här dagarna!!! 😀 Och jag kommer tillbaka snart, tror jag iaf… :s Har inget hört ännu från M men jag vet ju inte vad hans kollegor hittade på med honom igår. Det blev kanske en hård fest…
    Men annars så kommer jag iaf och hälsar på, om jag får! Det lovar jag!

    Stor kram och tack igen!

    • dagensekosblogg sa:

      Du är alltid välkommen oavsett anledning, när du vill. Är det så kan jag tillverka dig en egen nyckel.
      Var rädd om dig om vi inte hinner ses i eftermiddag.
      Kram

  2. åh, nu vill jag ju bara åka dit och klämma ner mig i soffan hos jag med!!!! 🙂

    Fika ja. På jobbet kanske? Med någon hunk? Inte?

    Jo komigen nu…. en stilig man i sina bästa år och en kopp kaffe…vad kan gå fel? 😉

    • dagensekosblogg sa:

      Du är så välkommen så till min soffa du också 😀

      Idag har jag varit mer eller mindre ensam på jobbet så det har inte funnits tillstymmelse till fikasällskap och då brukar jag hoppa över det istället

Kommentera

