Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Fredagen som gick..

Igår på jobbet var väl en helt okej arbetsdag om man bortser från det man i det närmaste kan kalla för telefonterrorr. Telefonerna har ringt mer eller oavbrutet av journalister och jag har hänvisat, kopplat och kopplat bort. Allt efter tycke och smak 😉

Under eftermiddagen kom väninnan Kramgo hem till mig och ska nu bo här i ett par nätter. Det är lite trassel på bo- och förhållandefronten där och hon behövde komma ifrån för att samla tankar, kraft och få prata ut. Hon var inte i så bedrövligt skick att jag inte kunde lämna henne ensam på kvällen för att åka och dansa. Erbjöd mig att stanna hemma med henne men det ville hon inte.

Danskvällen blev inte annat än helt underbar, mer än så säger jag inte 😉

Kommentera

