Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Gissa när dom kom..

Ja nu kan ni få gissa när målarkluddschefen ringde på dörren för att boka tid när som ska komma.

Uppdaterar lite senare med rätt svar 😉

Uppdatering – Klockan 0740 behagade dom att ringa på dörren och boka tid med mig. Så idag tisdag kl0730 ska dom vara hos mig. Av någon anledning är jag väldigt skeptisk till att det skedde. Men dom är försedda med nyckel så jag slipper vara hemma. 

Kommentarer till: "Gissa när dom kom.." (2)

  1. Ja du, låt mig gissa… Kanske de behagade komma kl 08:10 eller nåt sånt?

    Kram

  2. vis av dålig erfarenhet lämnar vi alltid ut nyckel till kommande hantverkare. och sen har vi såna där gamla dörrar som går att stänga när dom är låsta. eftersom Mattias butik ligger i stan går det att hämta nyckel där om vi inte lyckats lämna över den tidigare. skönt att slippa oroas och vänta hemma. men lite oroligt att inte veta om huset är låst när man kommer hem 🙂

Kommentera

