Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Rensa balkong

Det meddelandet låg i min brevlåda då jag kom hem idag. Det är en målarfirma som ska dit och måla vindskydd och andra trädetaljer. Vet dock inte var jag ska göra av alla prylar, för balkongen är mitt bästa förrådsutrymme 😉 *S*

Uppdatering – såg nu på lappen att dom ska vara här 10-15 september, alltså inte preciserat dag och när. Hur kul är det ? Bara hoppas min balkong är bland dom första dom tar så jag kan få ut sakerna igen som jag ställt i vardagsrummet. Har liksom ett kalas att förbereda med, som ska vara på söndag och detta var absolut det sista jag ville ha*suck*. Och hade dom trott jag ska vara hemma och passa upp dom så kan dom fetglömma det. Vill dom måla så får dom ta det balkongvägen. Har varken tid, lust eller möjlighet att vänta på dom här hemma.

Kommentarer till: "Rensa balkong" (1)

  1. Wow – vilken framförhållning de har då! 🙄

    Kram

Kommentera

