Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

1 dm

Jepps, så mycket har fallit under saxen idag. Avklippt och uppklippt och jag känner mig som en ny människa. Tänk att så mycket/lite kan göra för ens mågott-konto. Om det är nån som undrar och det inte framgått så har jag klippt av mig håret 😉

Kommentarer till: "1 dm" (3)

  1. Jaaa, en hårklippning kan göra underverk för både kropp och själ!! :o) Jag är ju korthårig men nu är det alldeles för långt för att vara kort!! Men det kostar ju så förbaskat mycket att gå till frissan.. *suck*

    Ja, eftermiddagen i skogen var underbar!! Kul med dotterns braiga kamera oxå!! :o)

  2. Skulle behöva få en sax igenom mitt hår också snart – men det får vänta tills skatteåterbäringen behagar trilla in på kontot 😉

    Kram

  3. dagensekosblogg sa:

    Den här gången har jag ju lyxat, brukar bara bli lagom till jul jag gör sånna här klipp 😉

Kommentera

