Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Kalasdax

Inte nog med att det var party på Grönan för Mini igår så skulle hon iväg på kalas idag. Ska villigt erkänna det var en ganska så mör liten dam som vaknade till liv idag. Men väl på plats på kalaset hade det varit fullt ös, för att sen komma hem och dö i soffan 😉 lillpyret mitt. Efter tacos-middagen sitter hon nu vid sin dator och spelar lite, medan jag spanar in friidrotten.

Får jag som jag vill så ska hon i säng om max 1½ timma. Måste finnas lite krafter kvar för morgondagen och för nästa vecka med, då skolan drar i gång. Hon lär nog komma i ”skolform” den hårda vägen, då sommarlov på 8v har hjälpt henne att snurra på dygnet väldigt bra.

Kommentarer till: "Kalasdax" (2)

  1. Det är lite trögt när barnen vänder på dygnet på sommarlovet, det har och gör mina också!
    Jag lånar ut snyggmaken!
    Det går jättebra!
    Han äter inte kött om du tänkt utfodra honom, men fisk äter han så att han nästan fjällar;)
    Kram

  2. sommarlov… those were the days…!

Kommentera

