Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Falskt alarm..

.. .eller nåt.

Ingen vattenpump och ingen trasig slang eller slangklämma. Utan trasigt oljefilter. Så nu ska bilen hämtas om nån timma så där (när morfar tar sig hit och kör oss dvs 😉 ) 1000 kr går kalaset på och på köpet fick jag en förmaning av verkstadskillen att jag måste vara mer noga med att byta olja och filter 😉 *S*

Kommentarer till: "Falskt alarm.." (3)

  1. Skönt att det inte var nåt värre iaf 😉
    Men det är ju sant som verkstadskillen säger – man ska vara noga med att byta olja och filter… Hmmmm, när gjorde jag det senast på min lilla röda månne… *funderar så det knakar*

    Kram

  2. Skönt att det gick så bra för din bil!
    Jag är inte glad över min, men, men på tisdag är det meningen att den ska transplanteras;)
    Kram

  3. göttaste mos! du får väl bli lite bättre på att byta olja 😀

Kommentera

