Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Äntligen gjort!!!

Ja, nu har jag äntligen renat mitt samvete som hängt över mig nu under semestern. Jag har tagit tag i upprustning av hemmet. Det är nu städat, upplockat, dammsugits mm mm – så jag vill påstå det är i det närmaste kliniskt rent, efter mina mått mätt i alla fall 😉

Sen har jag givit mig på och försöka skrubba bort solbrännan 😉 – ja, duscha kan man säga med. En hel kyckling står i ungen och väntar på att bli färdigstekt. Det puttras rejält och doftar underbart från innehållet i stekpåsen.

Vad har ni roat er med ikväll?

Kommentarer till: "Äntligen gjort!!!" (1)

  1. Varit till Mora och köpt gräsfrö, ätit lasagne till middag och nu sitter jag här en stund och slöar… *S*
    Ska väl fortsätta att stöka på här hemma med garderobshyllor och köksskåpshyllor och annat sånt ”småpyssel”.

    Men det blir tidig kväll ikväll – i morgon är det arbetsdags igen för min del och väckaren ringer kl 06:00 igen… *suckar* 😐
    Kram

Kommentera

