Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Fisförnäm…

… är jag då rakt inte.

Jag läser massor av bloggar, men kan av någon anledning inte kommentera dom som har blogg.se som stall. så hur gärna jag än skulle vilja lämna ett avtryck eller 50, så fungerar inte tekniken med mig.

Hav tålamod med mig så ska du säkert få ”höra” av mig under snar framtid.

Kommentarer till: "Fisförnäm…" (6)

  1. Jasså, är det nån som har klagat på att du inte lämnar kommentarer eller vadå…??? 😮
    Jag har problem att lämna kommentarer hos dem som använder Blogspot, men blogg.se funkar fin-fint. Du ser vad olika det kan vara trots att vi använder samma bloggverktyg. *S*

    Kram

  2. För mig brukar det vara wordpress som strular.

  3. jajajajajajaja, det tror vi på va 😉

    Men varför svarar du inte i telefonen då?

  4. jag har också stundtals grava problem med kommentarer på bloggesse-portalen, aldrig några andra bloggar.. sååå irriterande.

  5. Det brukar vara problem för mig på blogspot-bloggar.. Kram!

  6. vad lusigt att det är så olika klurigt för oss bland portalerna!

Kommentera

