Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Och du heter?

Igår jag var jag ute och dansade… igen 😉 Hade egentligen inte tänkt att åka iväg för jag var på sånt uruselt humör, men väl där så fick jag det hur roligt som helst, tack vare en herre/kill/man jag stött på vid ett annat tillfälle på dansgolvet. Av nån anledning så får han mig alltid att skratta, hur och varför vet jag inte.

När det sen blev paus och dags för fika på filten så blev jag ”inbjuden” att sitta med hans sällskap. Då börjar stora presentationsrundan och alla ska nu veta vad alla heter – förutom då jag, som i ivern? eller vad det nu var inte hörde ”min” kavaljers namn. Om han nu har sagt sitt namn d.v.s

Så nu har jag en underbar danskvaljer, som jag inte vet namnet på och som jag inte vet hur jag ska på ett fint sätt få reda på det heller *S*, utan att göra bort mig helt 😉

Kommentera

